Totaal aantal pageviews

dinsdag 8 april 2014

Liebster Award....


Ik kreeg vandaag een Liebster Award van Jess Cee  http://jessceebess.blogspot.be , bedankt hiervoor, leuk ze te mogen ontvangen :)


Hierbij nog even de regels … want die moeten er ook zijn:

De liebster award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 Bloglovin volgers
Je moet “11 facts about me delen
Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost
Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft
Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost.
Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt.
Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren.

Mijn 11 vragen van Jess Cee:

1) Wat is je lievelingskleur?
Turquoise

2) Welke is je favoriete shop stad in België?
Leuven

3) Welke blogfoto plaatste je als laatst?


4) Vanwaar komt je blognaam?
Mijn schoonmoeder heeft mij die gegeven :)
Mama (van mama zijn) en Cin (van Cindy, een stukje van mijn voornaam), ik kreeg op een verjaardag een paar jaar geleden labels en die leuke naam preikte op mijn labels :)

En op mijn label zien jullie mijn dochter en mezelf in profiel :)  (het label heb ik laten maken bij www.frutsels.be)

5) Wat staat er zeker nog op je to-do lijstje?
Amai, dat is een lange hoor: nog veel Bags maken, rokjes voor de dochter en mezelf... 

6) Welke blog vind je de moeite om dagelijks te bezoeken?
Ik lees alle berichten van mijn bloglovin van de dag ervoor, ik denk niet dat ik er veel oversla :)

7) Welke is je lievelingsspreuk?
Kijk niet terug, kijk verder en pluk de dag

8) Wat is je levensdroom?
Gelukkig blijven in mijn gezinnetje.

9) Wat zou je voor geen geld ter wereld kunnen missen?
Mijn dochter en ventje

10) Mocht je jezelf in een dier kunnen veranderen? Welk dier zou dit zijn en waarom? 
Een hond bij een goed baasje.
Waarom: als ik zie wat een mooi leven onze honden hebben, zou ik ook wel willen, lekkere luieren, trainen op de hondenschool.... mmmm...

11 facts betreffende mezelf: ongeduldig, planner, te veel op mijn vork nemen, trouw, nieuwsgierig, naaivingers, groene vingers, royaal, niet gemakkelijk, creatief,....


De 10 bloggers die ik nomineer zijn:












En nu jullie 11 nieuwe vragen:

1. Wat is jullie lievelingskleur?
2. Waarom ben je beginnen naaien?
3. Wat is je grootste naaiblunder ooit?
4. Wat is je favoriete stof?
5. Aan welk naaiprojectje durf je (nog) niet te beginnen?
6. Hoeveel uren per week zit je achter je naaimachine?
7. Welke blog vindt je de moeite en bezoek je zeker elke dag?
8. Aan welk project ben je nu bezig?
9.  Hoeveel meter stof heb je in je kast liggen en mogen we even mee gluren (foto?)
10. Welke vind je mijn mooiste creatie?
11. Wat is je lievelings - online winkel?


Veel succes :)


7 opmerkingen:

  1. Hey, leuk dat je me hebt genomineerd, maar ik was reeds genomineerd. Ik zal dus geen nieuwe blog plaatsen over de award, maar mijn vorig bericht hierover aanpassen, zoals een link naar je blog toevoegen en je vragen beantwoorden. Groetjes en bedankt voor de nominatie. Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Btw, je hebt er een volger bij. Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!
    Zo leuk dat je mij nomineerde :) Ik zal proberen zo snel mogelijk de toffe vragen te beantwoorden.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cindy,
    Zo tof, bedankt voor de nominatie. Ook ik was al genomineerd en zal er eens werk van maken. Trouwens leuk om je zo wat beter te leren kennen. Veel succes met al je naaiprojecten en je blog !

    BeantwoordenVerwijderen